reklama

paris je t'aime

Prvé čo mám na srdci je Paríž.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

 Juchuuuuuu. Strašné teplo, to asi všetci vieme. No ja som sa konečne prihlásila na tento blog. Paráda mať vlastný priestor na verejnej stránke. Teda trošku som sa bála, či ma bude blogingová rada akceptovať. Aj som kúsok nervózne čakala na mail, či ma vezmú medzi seba. A zobrali. Paráda. I napriek tomu, že moc nemám básnické črevo. Skôr fotím a živím sa architektúrou. Preto by som chcela prezentovať najmä fotky. Žiadne veľké (namyslené) umenie. Len veci, ktoré ma zaujali a zaujímajú a tak. Taká obyčajná téma okolo života a tu okolo nás.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 WELCOME

 Prvé čo mám na srdci je Paríž. Kto by ju nemiloval. No i tak má každý kto metropolu navštívil osobité zážitky. Ja už som bola v Paríži viackrát. A myslím, že každé mesto treba navštíviť viackrát, aby mal človek čas si ho vychutnať ináč ako turista v dave bažiacom vidieť vec miliónkrát videnú. I keď na prvýkrát jednoducho treba ... A potom už netreba.

 Ja už chodím do Paríža robiť len to, čo ma najviac baví. (Eifelovka bola na prvej návšteve J )

Vymetať staré zabudnuté kaviarničky. Porozprávať sa s pani na trhovisku, pohladkať psa (chien) v parku. Teraz to bolo vymakané, lebo Francúzi hrali ten svoj super futbal. Teda, takýto druh masovky ma aj baví. A ešte ma baví jedlo a ležať vo francúzskych parkoch. A na moste sedieť, kukať Seinu a piť vínko...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Jooj a už ani neviem čo všetko ešte J. Treba ísť do Paríža najmä minimálne dvakrát.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
katarina luciakova

katarina luciakova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nemam rada tieto definicie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu